2018年10月11日木曜日

寒くなくても木々は色付く。


10/11(木) 朝の最低気温+10℃ 9時の気温+14℃ 最高気温予想+15℃ 天気曇り

朝は雲っているので、あまり冷えず、9月中旬並み、日中は平年並みの気温のようです。
今は雲っていますが、午後から雨になる予報です。

木々が色付き、葉が落ちて「秋」の気配です。ただまだこの時期特有の朝の寒さがありません。ここ数日、10℃以下にならないのに紅葉が進んでいます。やはり紅葉は木々がその気になるから色付くのですね。


28 件のコメント:

  1. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  2. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  3. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  4. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  5. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  6. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  7. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  8. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  9. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  10. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  11. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  12. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  13. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  14. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  15. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  16. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  17. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  18. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  19. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  20. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  21. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  22. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  23. このコメントはブログの管理者によって削除されました。

    返信削除
  24. PyCharm Crack The clients get 100% unique Microsoft permit that can be actuated straightforwardly on the authority Microsoft site. Besides, it offers a lifetime permit which demonstrates that it doesn't offer a membership administration and doesn't expect one to recharge it time for an expense.

    返信削除
  25. This is good news and it helps. I'm happy with that
    recently shared this helpful information with us. These words are so wonderful, thank you!
    beyond compare crack
    movavi video converter premium crack
    malwarebytes premium crack
    drivermax pro crack

    返信削除



  26. Hello Everyone this page has usefull information,as i found the content in the post this also have the relative ideas, Thanks...!!
    KMPlayer Crack
    Hitman Pro Crack
    EaseUS partition master crack
    Final Cut Pro X Crack
    Winstep Nexus Ultimate Crack

    返信削除
  27. Soundtoys Crack Incorporates each of the 21 Soundtoys plug-ins.Saturate, pack, and contort with Decapitator, Radiator, and Devil-Loc. Get a virtual history of reverberation and defer equipment with EchoBoy and PrimalTap.
    DriverDoc Crack is really remarkable and dumbfounding programming in the forefront age for downloading the drivers. This item is particularly expected to download the latest and freshest driver for your PC system. These drivers are extraordinarily valuable for working with the customer in any assignment.
    EarMaster Crack is music party managing & training software for new Youngers. A smart layout is introducing for the high quality of sound, voice, music to enjoy numerous musicians.

    返信削除
  28. II am very impressed with your post because this post is very beneficial for me and provides new knowledge to me.
    Avira Phantom VPN

    Atomix VirtualDJ Pro Infinity

    返信削除